Szállítás/Átvétel

Cipőinket a Fürgefutár.hu Kft-n keresztül DPD vagy Gls futárszolgálat kézbesíti házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A rendelést követő 2-5 munkanapon belül történik a kiszállítás. A megrendelt termékekről a vásárló folyamatos tájékoztatást kap Kecskés Emese Ivett E.V. és a DPD vagy Gls futárszolgálat által sms illetve email formájában. A szállítással kapcsolatban a vásárló által megadott megjegyzéseket tovább adjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni,hogy a futár figyelembe is veszi azokat! Szállítási címként mindenképpen olyan címet adjunk meg ahol a vásárló vagy meghatalmazottja biztosan át tudja venni a terméket. Ha a vásárló nem tudja átvenni a csomagot, a szállító cég értesítést hagy, majd újból megpróbálja kiszállítani a csomagot.Az ingyenes szállítás díj – 20.000ft vásárlás felett  – az első szállításra vonatkozik. Amennyiben a 2.szállítás is sikertelen a futárszolgálat visszaszállítja a terméket a feladónak. Az újbóli kiszállítás költsége már a vevőt terheli , melynek összegéről az eladó értesíti a vevőt! 

20.000ft alatti vásárlásnál a házhozszállítás díja +2.000ft.

Utánvétes fizetés is kérhető melynek díja +1.500ft .

Külföldre nem szállítunk, csak Magyarország területén belül!

Visszaküldés:

A csomag kézhezvétele után 21 nap áll a vásárló rendelkezésére, hogy ha valamilyen okból nem felel meg a termék számára  akkor azt jelezze az eladó felé a heelscipo@gmail.comos email címen.A visszaküldés ára a vásárlót terheli!A vásárló szabadon választhat,hogy postával,csomagküldő szolgálattal küldi vissza az árut,de személyesen is visszahozhatja illetve csomagpontba is küldheti(utóbbi két esetben kérjük valamelyik elérhetőségünkön jelezze felénk).

Miután a termék sértetlen állapotban visszaérkezett az eladóhoz igény szerint választható, hogy a vásárló cserét kér vagy a termék vételárának a visszafizetését.

A visszaküldésről szóló email-nek szükséges tartalmazni a vásárló nevét, a termék számát vagy nevét ,ha van annak méretét, a pontos címet ahol a futár áttudja venni a csomagot, a vásárló telefonszámát és email címét. Ha a vásárló a termék árát szeretné és előre utalással fizetett akkor a vásárló bankszámlaszáma is szükséges hogy az eladó vissza tudja utalni a vételárat. Az adatvédelemről szóló információkról az Adatvédelmi szabályzat menüpontban olvashatnak.

A visszaküldött terméknek az alábbi feltételnek kell megfelelnie:

Terméket csak akkor tudja visszaküldeni a vásárló ha az még nem volt hordva, nem sérült, vagy használt, az eredeti csomagolásában van minden tartozékával együtt. Minden terméket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, úgy ahogy a vevő átvette. Ellenkező esetben az eladó nem tudja vállalni a termék cseréjét vagy vételárának visszafizetését!

Kérjük a vásárlót,  hogy óvatosan, szőnyegen próbálja fel a megrendelt cipőt, hogy ne sérüljön a talpa, a sarka, a külseje, illetve a doboza is sértetlen maradjon. 

 Amennyiben a vásárló visszaküldte a cipőt és cserét szeretne az első csere kiszállítása díjmentes.

Csere:

Ha a megrendelt termék mérete nem megfelelő az a vásárlónak a kézhezvételtől 24órán belül jeleznie kell az eladónak a heelscipo@gmail.comemail címen az új méret igényét is feltüntetve. Ha  a kért méret készleten van az eladó 2-5 munkanapon belül futárral elküldi a vevő részére,abban az esetben ha a cserére váró terméket a vásárló visszaküldte a fentebb leírt visszaküldési feltételekkel. Amennyiben nincs készleten a kért méret úgy a vásárló kérheti a cserét egy másik termékre vagy a termék visszafizetését. 70%-on leértékelt cipőkre csere lehetőség nincs!

Fizetési módok:

A vásárló a webáruház felületén megrendelt áru értékét az alábbi módon egyenlítheti ki: banki előreutalás, simple pay kártyás fizetés, illetve utánvét.A kiszállítás díjmentes(20.000ft feletti vásárlás esetén) . A termékek ára forintban értendőek és forintban lehet kifizetni.

Minden rendelésről elektronikus számla készül. A megrendelés során a vásárló által megadott adatok alapján tölti ki az eladó a számlát és küldi ki a vásárló által megadott email címre.

Próba és személyes átvétel:

A vásárlónak próbálási lehetősége van az alábbi szalonban : Bp.1054 Aulich utca 4-6 Metropolitan szépségszalon .

A vásárlónak lehetősége van kiválasztani a házhozszállítás opciót ,vagy személyesen is átveheti a megrendelt cipőt a Metropolitan art of beauty szépségszalonban, abban az esetben ha azt az eladóval megbeszélte és írásos nyoma is van (email,sms).

70%-os cipőink előző kollekciós vagy utolsó darabok,így némelyik modell lehet,hogy minimálisan sérült vagy minimálisan fakult,ezért kérjük,hogy rendelés előtt kérjenek információt a heelscipo@gmail.com címen mert cserélni és pénzt vissza fizetni nem áll módunkban!